lördag 13 september 2008

Min vän Marion har ordet

Här får min vän Marion hoppa in och gästblogga (för jag tycker hennes svar till förra inlägget är så underhållande så jag lyfter upp det hit... alla här hemma tycker nämligen att hennes beskrivning av mej och min bilhysteri är på pricken lik verkligheten...speciellt detdär med att jag kör för brinnkära livet hela 65 km i timmen...jep....that's me.....)

Marion sa:Freeze!!!!!
Jag ser för mig en liten grå mercedes komma körande på österleden med 10 polisbilar efter sig + 2 helikoptrar ( en av dem yles som sänder rakt i kymppiuutiset, den andra karhukopla). En ljushårig kvinna kör för brinnkära livet(65km i timmen), ser skräckslagen ut och försöker gömma sig bakom sin Burberry -väska, rammar några bilar i den stora hastigheten samtidigt som hon skriker ut genom fönstret"JAG ÄR PÅ VÄG TILL BESIKTNINGSKONTORET, ALLT ÄR ETT MISSFÖRSTÅND OCH DET ÄR MIN MANS FEL, JAG HAR JU INTE ENS KÖRKORT SÅ JAG KAN INTE VARA SKYLDIG TILL DETTA HEMSKA BROTT!!!!!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Harkel.harkel!!!

Jag vill tacka min familj,mina kolleger,min nagelfixare,min hund och sist men inte minst kvinnan bakom all denna ära, misses P som gjort detta verkligt. Jag kommer för alltid att finnas i nördhimlen och känner mig djupt ärad....

(man måste ju öva inför kommande stora"moments".)
Nu skall jag till tarjoustalo för att köpa clorin så att jag slipper och skura toaletten,tillbaka till verkligheten alltså.

PiaMaria sa...

Yes, det är ibland jäkla oglamoröst att vara en superstjärna....