torsdag 18 september 2008

Fast sen lugnade jag mej....

Och tvättade ungarnas blusar, och hängde dem på supertork på stekheta batteriet i badrummet, och steg upp och vände blusarna några gånger mitt i natten så att de nu på morgonen är torra....för katten lyckades rymma av mej på kvällen och jag måste gå upp för att se om han ville in....(det är så jag fungerar när han är ute på vift...jag sover dåligt och patrullerar mellan dörrarna i hopp om att kattfanskapet vill in...)

Så kan det också gå...

Rätt åt mej egentligen.... som jag härjade i går...:o))

Fast nu är alla är nöjda...ungarna har sina favoritblusar på sej på fotot och katten har varit hela natten på äventyr...det är bara jag som är lite trött såhär på morgonkvisten av allt nattspring. Men det ordnade sej.....det brukar det ju göra.

Tur att det är fredag!
Ha en skön dag allihop!

1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Tur att allt ordnade sig. Inte kul när man inte får sova ordentligt.

Ha en bra helg!
Kram Ullis