tisdag 23 september 2008

K

K har tappat bort nästan alla bilder som finns på min dator (fnys för dataingengörer som intetgör datorer...), och i helgen försvinner han till Sydafrika på obestämd tid, så härmed meddelas officiellt att bloggen för ett tag framöver är bildfri och att det inte är mitt fel....

(fast när jag sitter här och blickar tillbaka i bloggen så inser jag att JAG har varit lat med att ta bilder till bloggen tidigare också, så helt och hållet är ju felet inte hans att bilderna uteblir....men lite smisk ska han få i alla fall för nu kan jag ju inte bildblogga fast jag skulle vilja....om jag skulle vilja ...eller något åt det hållet.....suck...)

2 kommentarer:

Anne/ Huvilaunelmaa sa...

För min del blir det nuförtiden mera fotat nu när man försöker få lite bildmaterial till bloggen...inredningsbilderna väntar bara på lite städinspiration först, det kan vara ibland lite värre!
Hur månne det kan i ett hushåll finnas så många par strumpor som saknar par? Den gåtan har jag inte ännu lyckats lösa...
Sköna höstdagar, Anne

Anonym sa...

Känner jag dej rätt så har inte K det lätt att vara nu!!!
Jag ser igen framför mig dendär ljushåriga kvinnan som sätter sig ner framför sin dator där vid köksbordet och planerar att titta på lite foton från förra sommarens kräftskiva och som efter 10 minuter med sin ljusa, späda röst vrålar K !!!!!! Vad i hela helvete har du gått och gjort?????? K ser man ingenting av för han har i rena förskräckelsen gått och gömt sig i garderoben var kappsäcken finns, packar den tyst och stilla och det nästa som hörs från honom är " graetings from Africa!" På kortet står det "Älskling, jag saknar dig massor, har köpt ett alldeles ljuvligt tiffany smycke till dej som glittrar ikapp med dina strålande ögon"

Nästa foto kommer sen att vara smycket, eller hur.
(men när månne den stackarn vågar komma hem igen?)