onsdag 3 september 2008

Loppistorka



Har inte på länge hittat nåt på loppiset....rena rama loppistorkan härskar där just nu!?
Borde kanske vidga vyerna och söka fram nya spännande loppisar att besöka, inte bara ty mej till öns välgörenhetsloppis.
Dessa gamla nycklar grävde jag fram ur en "skräplåda". Jättesöta. Har redan fem gamla stora nycklar på väggen i tamburen. Kanske dessa nya får flytta till övre våningen?

Får se.
Hoppas att torkan tar slut snart...livet är så tråkigt utan loppisfynd. Då går man ju till riktiga butiker och shoppar istället och det är både tråkigt och dyrt... :o))
Nä tacka vet jag ett riktigt fint loppis!

3 kommentarer:

japp sa...

Heeij.. såå fina gamla nycklar..
kan tänka mej att de e skoj å fynda på loppisar åså.. kan lätt bli dyrt annars.

Usch, BB har som aldrig varit nåt för mej.. tyckte de blev mest skit å fylla hela tiden, iaf i sveriges BB..de liksom spårade ut bara, tror de e nedlagt här.

Idol är bra för jag älskar musik.. åsså är de ju vanliga människor som brinner för de dom är där för.

Nu ska jag göra mej klar för jobbet.. kram på dej, å ha en gooer natt. Helén.

Galleri MochB sa...

Ibland fyndar man inget och ibland fyndar man underbara saker! Efter torka kommer regn, eller efter regn kommer solsken heter det väl...:O) Härliga gamla nycklar!

sabina sa...

Nycklarna är jättefina! Jag skulle kalla dom fynd för jag har inte sett sådana här omkring... Bara de som fortfarande är i användning! :)