tisdag 1 juli 2008

Lite nyttigt har jag faktiskt fått till stånd också


För att det nu inte ska se ut som om jag enbart roivat och ränt runt (varit på grillis hos grannen och bevistat diverse fylleslag till rugbymatcher.....där vi förövrigt var med bil, might I add...), så vill jag påpeka att jag faktiskt ränsat upp i köket idag. Jep. Jag har varit flitig och städat hela köket....helt själv......
Det är ju hela några kvadrat stort så det är en tveksam, men mödosam ära att ta åt sej, men den äran nappar jag gärna åt mej med tanke på att jag för tillfället tävlar om köksutrymme med fyra ungdomar i åldern 10-12, en katt, en hund, en man och mej....då blir det lite ett och annat att diska längs med dagen kan jag lova.
Nu får familjen äta och dricka med engångskärl och engångsbestick....i trädgården....resten av sommaren, för nu är det slutstädat för min del. Nu är även jag på sommarlov.
Sådetså.

Inga kommentarer: