onsdag 9 juli 2008

Hipp Hipp Hurra för Lillebror idag!



Idag fyller O 10 år! Mitt lilla troll.
Det är så härligt att ha en unge som fortfarande vill sova brevid mamma när pappa är på resa, som tycker att det är roligt att ligga skavarumpa på soffan och bli krafsad på ryggen medan vi tillsammans ser på tv, som kan vara liten här hemma trots att han vet att storebror retar honom för det, som tycker att det är roligt att vara tillsammans med sin mamma...det kunde han i alla fall göra när han var 9, hoppas han kan det ännu fast han fyllt 10....i alla fall ibland....

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILUN!

5 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till din trollunge. Min yngsta fyllde 10 i januari. Och han gör fortfarnade de saker du skrev att din son gillar. Det har inte blivit någon förändring, mysigt tycker jag.

Kram Ullis

sabina sa...

Vad roligt att du nämnde mig i din blogg! Dina smycken var jättefina!

Hem och Lycka sa...

Grattis, grattis! kram

päivi sa...

hei... blogissani postia sinulle...

Lena sa...

Hej!

Grattis till den lilla! Ja tiden går så fort... min lilleman börjar skolan om en månad...

P.s. Kika in i min blogg, där finns post till dig ;-)