fredag 18 juli 2008

Och det första jag gjorde


När jag kom hem från landet, rusade jag ju direkt till öns loppis. Och hittade bordet jag väntat på i ett halvt år! Jag behövde ett bord till symaskinen...(och till diverse pysselgreijer.) Och så hittade jag ett vackert gammalt rottingskrivbord i vitt som var perfekt med tanke på att det skulle placeras i mitt arbetsrum=vårt sovrum och våra nattduksbord också är vita trä/rotting-möbler. Och det kostade hela 25 euro...och stolen stod för ett tag sen på gratisplatsen, så den hade jag räddat redan tidigare....nu hittade den sin plats!......I am pleased!

7 kommentarer:

Amber sa...

Oh Pia I am so envious! That is what I would LOVE my house to look like. Beautiful!!! I absolutely love it!

PiaMaria sa...

OH Amber I am so happy You are visited! I did see your earlier posts too...Thank You sweetie!

Hugs, Pia

PiaMaria sa...

..spell check....You visited...I KNOW!!

LOL

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken tur du hade som hittade just ett skrivbord som passade så bra. Blir så sugen på alla jordbubbar. Det är så gott.

Kram Ullis

päivi sa...

taas vierailulla..ja kurkkimassa kotiisi..
niin kaunista!

halit,t.päivi

blessedabundantly sa...

Fabulous, Pia. I LOVE it. :)

♥ Fyra årstider sa...

Vilken mysig syhörna...ska bli roligt att titta runt i din blogg, jag har ju inte varit här.
Kram Lotta