söndag 6 juli 2008

Ahaa-upplevelse

Dethär veckoslutet har jag surfat mycket på nätet. Gjort som jag alltid gör, mao besökt mina stammisbloggar, nappat tag i en länk som låter intressant, och fortsatt mitt äventyr i denna spännande värld. Vad jag inte begripit att göra innan, var att säga hej på bloggarna jag besökte? Jag har bara läst och beundrat, och fortsatt tyst vidare.
Vilken skillnad?! Jag har inte begripit att varje kommenterat besök ju är en invit till min egen blogg. Jag har fått över hundra påhälsningar på ett dygn! Vad glad det gör mej!
Hej alla nya läsare, välkomna! Jag är så glad att ni tog er tid att titta in!
Tervetuloa kaikki uudet vieraat! Olen niin iloinen että olette löytäneet tänne!

PiaMaria

2 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Javisst får man fler gäster om man lämnar en hälsning efter sig! Fast jag besöker så många att jag inte hinner kommentera hos alla, tyvärr... Men jag besöker åtminstone alltid de som kommenterar hos mig.
Kanske du har en dold räknare, eftersom inte vi besökare kan se den?

PiaMaria sa...

Näe....den hittar man när man tittar på min profil...
Det tog mej ganska länge att hitta den....datoranalfabet som jag är...

:o)) PiaMaria