lördag 5 juli 2008

Mina skapelser


Läste just en jättefin blogg (jag har läst MÅNGA idag....snälla ni som besöker, sej hej i gästboken och länka, för jag KAN inte...hur gärna jag än skulle vilja.....K är en vecka i Tyskland och kan inte rädda mej nu ;o)) . Bloggen hette Grinden på glänt, och hon som har bloggen visade upp underbart härliga smycken hon gjort. Dom var SÅ vackra!

Duh, varför har inte jag tänkt på det? Jag har jobbat med silver i tolv år! Varför visar jag inte upp nåt jag gjort på smedjan?

Här har ni några....om ni klickar på bilden blir den större.
Min favorit är katten....den har jag gjort efter en teckning som R gjorde när han var tre år. Den kan användas både som hänge och som broch. Jag älskar den.
Snappsbägarna kämpade jag med i många år....dom fungerar även som ljusstakar.....men är faktiskt ypperligt festliga att dricka Koskenkorva från...;o))

Ps
Jag vill poängtera att i övre bilden har jag gjort snapsglasen....allt annat är loppisfynd!

1 kommentar:

Nicole sa...

Hej! Oj, vilka fina smycken du har gjort också! Katten är jättecharmig! Det är så härligt med hantverk!

Nu har toppenvädret försvunnit. Bra tio grader nu på morgonen trots att solen lyser =(.