måndag 23 juni 2008

Sovarveckan på gång

Är inne i min sovarvecka, så jag är ganska oaktiv just nu. Rör mej mest mellan sängen och kylskåpet. Är det första veckan på sommarlovet, så är det lovligt att göra så.
Då är det bara jag, min säng, mitt kylskåp och min bok som gäller....och MASSOR med sömn.

Midsommaren firade vi med våra vänner i ösregn och hårda vindar på Estlotan.
Våtare än vi var när vi kom hem kan man nog inte bli. Vindarna blev farliga för båtarna, så vi lagade oss hem redan på midsommardagen. Hade vi inte gjort det, hade båtarna varit sönder nu. Jag blir inte sjösjuk (har bara blivit det en gång i mitt liv), men nu var det nog nära. Marken gungade under mina fötter ännu två dagar efter att jag landat på fastlandet igen.

Nu ska jag krypa tillbaks i säng med min skräproman.

Inga kommentarer: