tisdag 10 juni 2008

Men sen blev det bra igen


Körde ungarna till Heidis där dom ska övernatta, för att tidigt imorgon bitti åka till Pajulahti. Körde sen till min kollega som hade sin årliga sommarmiddag. Fick brusa av mej till mina förstående kolleger, fira en trevlig kväll med dem över en god måltid, och på vägen hem körde jag via Heidis och pratade lite med barnen. Vi är vänner igen och alla var glada när vi skiljdes åt. Puss och kram och ha ett trevligt läger!
När jag kom hem satt katten i buskarna och väntade på mej, grannen sa att han hade varit hos dem nästan hela kvällen. Så både han och Funny kom in och käkade lite kattmat och nu är ALLA nöjda och glada. En katastrofal kväll verkar sluta helt trevligt.
Och nu ska jag uppleva underverket av att plocka upp i vardagsrummet UTAN att det blir råddigt igen så fort jag vänt ryggen till.....
Vilken fröjd!!

Inga kommentarer: