torsdag 19 juni 2008

ÄNTLIGEN!

Idag var sista dagen på jobbet.....ÄNTLIGEN börjar mitt hett efterlängtade sommarlov!
Kom hem klockan två....sov som en stock till klockan sju......bra sätt att börja sommarlovet ;o))
Min familj var diplomatiska och lät mej sova, dom vet att jag alltid börjar mina semestrar med en riktigt björntupplur....som värst har jag faktiskt sovit en hel vecka....vaddå uttarbetad?

Idag sjösatte K och barnen båten och körde den från Svartholmen till vår egen brygga. Vad det var roligt att se den igen! Jag tycker så hemskt mycket om den....den är snygg och trevlig...om en båt kan vara sympatisk...så det är vad vår Bella är för mej.
Fare bella figura...det är vad en gammal Riva är. Precis det.

Nu förbereder jag midsommarmaten inför imoron. Vi åker ut med våra vänner S ipe& Ari och far med båtarna till nån kobbe, holme eller ö, slår läger där och firar midsommar tillsammans. Oj vad jag ser fram emot att få sitta på en strand hela midsommarnatten med våra vänner och bara dricka vin och prata. Perfekt.
Hoppas att det inte regnar.... i alla fall hemskt mycket.....

Inga kommentarer: