måndag 9 juni 2008

Kom hem!


Jag saknar K.
Han är i Taiwan på jobbresa, och det är tråkigt att vara ensam hemma,
Ungarna bor ju numera i tältet på gården, så dem har man inte så hemskt mycket sällskap av ifall man inte vill krypa in i ett tält som luktar svett, ostbågar och fotsvett....nej tack.....Saddam H hade gett upp tidigare, helt frivilligt, om han hade tvingats att bo i domdär odörerna....

Jag är så sällskapssjuk att till och med katten springer undan när han ser mej komma....desperationen lyser visst om mej?!
På jobbet talar jag ihjäl folk, och hemma går jag som en osalig ande och får ingenting gjort.

K kom hem...jag har så tråkigt.... Kom hem NU!
(och inga bilder får jag upplagda heller utan att Ks dator är hemma....så om du inte kommer hem snart K¸skicka i alla fall hem din dator!)

Inga kommentarer: