lördag 14 juni 2008

Och så gick ju min jävla bil sönder

Så fort K landade i Finland gick min jävla bil sönder. Först var det punktering, sen sattes ett tydligen felaktigt reservdäck på plats (som fucking var med i bilen som reservdäck när jag köpte den!?!), och sen började den föra konstigt ljud, varefter vi snabbt som attan tog bort reservdäcket och ersatte det med ett av mina vinterdäck, och nu för bilen konstigt ljud och luktar skit. Helvetes Mercedes Benz.......det är som om den skulle veta när mina semesterpengar är på antågande.....den går nämligen ALLTID sönder i juni.....
Förbannade skitbil. Snart målar jag den grön och kör ner den i sjön.........

Min nästa bil är en Lada......alltid när den är sönder så tappar jag bort den och köper en ny....det blir billigare så.......

Inga kommentarer: