lördag 24 maj 2008

Autograf

Idag kom jag ihåg det.....Jag har min mans autograf.
På riktigt!
Vet inte om det är romantiskt eller nolo, men vi träffades när jag var och bad om hans autograf på deras cd. Jag har kvar cd:n ännu, och jag vet inte om jag ska skämmas eller skratta åt att jag har min mans autograf.....(eller för att jag betalt för hans skiva....)
Hur som haver.....om han nån dag blir helt sjukt berömd så säljer jag hans autograf på ebay....trots att han skrev den till mej kvällen vi träffades och nån kan tycka att den har ett romantiskt värde. Jag tycker att det är lite genant att ha min egen mans autograf på en skivpärm i min skivhylla...;o))
(Eller så kan jag plocka fram den och kolla vad min man heter när jag är gammal och dement och inte minns vem jag är gift med....)

Inga kommentarer: