onsdag 2 april 2008

James!! Var håller du hus?

Rusar fram i vardagen och försöker hinna med allt.....Denna vecka har det varit jobbjobbjobb +pedagogisk kväll, examinatorsutbildning samt läxor inför detta, silverkurs, galna dagar ;o), italienska kursen och läxor inför denna, pojkarnas träningar (och mina tillika) däremellan försöker jag tampas med det enorma bykberg som uppstår på badrumsgolvet när en halvslarvig karl ,en totalslarvig 9-åring,en mycket stilmedveten 12-åring och en superfåfäng mamma byter kläder och ingen James finns i huset som fixar tvätt och strykning........så jag har inte hunnit till datorn knappt alls!?! Sorry!
Ska ta mej i kragen ...senare..... eller så får vi hoppas att jag vinner på lotto på lördagen och kan anställa en James som sköter hushållet medan jag bloggar. Jep....sounds like a plan to me! På lördagen ska jag lotta....stort!

(Ps Hej alla Pytienare som tittar in, vi är hos Mamo lö-sö! )

Inga kommentarer: