fredag 18 april 2008

Jag har så mycket att ta igen!


Min kompis Miku ger dom mest underbara gåvor. Min Mickelson vet precis vad man ska komma med för att det inte ska vara något nån annan kommit med förut. Hon har smak, hon har klass, hon har stil, och så har hon förhållanden till en av de främsta keramikerna i finsk nutidshistoria (...=hennes svärmor som är sagolikt trevlig och helt fantastiskt begåvad).
Mikus senaste gåva till vår familj var helt underbar. Fyra vita stenar av keramik, var och en med våra namn på. en familjestensamling..helt underbart! Vi har dom på soffbordet brevid orchide'n.

Alla vet vad vad jag heter, därför har jag fotat min sten... dom andra vill vara incognito, därmed vet vi nu att det finns fyra vita stenar, med familjemedlemmarnas namn på, och dom är på mitt soffbord, och dom är alla skitsnygga!

Inga kommentarer: