tisdag 14 oktober 2008

Läsekväll....och tjuvstart till julen....




Lyxkväll idag! Grannen hade kommit med Sköna Hem:Skapa stilen och spanska Marie Claire och så hade mitt efterlängtade paket från Wanilla Rose kommit idag.... med bla danska boken "JUL- i den fransk inpirerede bolig". Har suttit och bläddrat och läst hela kvällen. Och blivit så till den mån inspirerad att jag faktiskt pysslat mitt första julpyssel idag.....i oktober.......
(maken tycker min juliver är överdimensionerad....han skämdes på posten idag då postdamen frågade vad Wanilla Rose är för firma och jag förklarade att det är en söt liten inredningsaffär och att jag beställt julgreijor.....stackars K....han tyckte det var FÖR NOLO...(som våra nästan tonåriga pojkar säger när mamma gjort bort sej....)

Nu ska jag tillbaka till min härliga bok.

Ha ett skönt höstlov, ni alla som har det!

Inga kommentarer: