söndag 24 augusti 2008

Dåligt humör och elak...det är jag det....

Det regnar fortfarande, och snart ska vi åka.
Alla är på dåligt humör. Jag är en elak mänska för jag tvingar min tio-åring att göra sina läxor före vi åker till Borgbacken. Det värsta är att jag tvingar honom att göra morgondagens läxor också, för imorgon kväll är vi på match hela kvällen. Jag är nog den elakaste morsan i hela världen! Stackars barn....

Alla tar ihop med alla, tillochmed katten är sur idag.
Vad roligt vi kommer att ha det i nöjesparken idag...i regnet...med hela familjen på så strålande humör...

Det är nog mitt fel att det regnar också!
(och nu suras dom på mej för att jag sitter här och småfnissar för mej själv.....det är ju meningen att jag ska vara sur som dom.....)

4 kommentarer:

Krisse sa...

Huomenta tai johan se on keskipäivä!
Täällä ei onneksi vielä sada. Toivottavasti ei alakkaan satamaan. Pitäisi pihahommia vielä tänään jaksaa töiden jälkeen tehdä.
Mukavaa iltapäivää sateesta huolimatta.
-Krisse-

Ullis/Leva på landet sa...

Inte lätt för banen idag då. Men är det match i morgon så är det ju bäst att göra dem idag. Vilken tur att kameran kom fram.

Ha det bra!
Kram Ullis

Mjuka sa...

Känner igen mig i din beskrivning!! Det låter faktiskt som jag.
Kramar och ha en skön söndag
Malin

Anonym sa...

hejhej! tack för din snälla kommentar :) jag blir så glad för alla glada tillrop, det kan behövas.

här har det varit sol hela helgen, sååå skönt! synd bara att tröttheten efter allt regn sitter i kroppen, så orken finns inte riktigt! hoppas du får en trevlig söndagkväll :)

stor kram sara