fredag 15 augusti 2008

Bröder




Jag älskar att ha två söner. När jag väntade O och nån sa till mej "Hoppas det blir en flicka" var jag helt förbryllad. Va!?! Jag ska ha tre pojkar. Det har jag alltid drömt om. Två fick jag, och jag är jättenöjd....för med facit i hand är jag lätt förundrad över ifall jag på riktigt skulle ha klarat av tre pojkar. Jag är jättenöjd med mina två, plus drömkusinen Masa (hon får agera min tredje son...hon är bra på det....min underbara Masa...)
På bilden(klicka på den och se den som större) står O och R, bröderna, som rb och qb i Borgåmatchen. Dom var superbra. Båda två. Mina lilur, där står dom brevid varandra och är jättesuperviktiga båda två.
Och bra, det var dom!
Fast den ena är huvudet kortare än den andra ....
dom spelar i samma lag och dom är bröder, och jättebra på det!

....Fast dom är bröder.....

2 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Läste om skateboardolyckan... hoppas han är helt äterställd nu!
Kram Sussie

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att sonen är bättre. Har tre söner och älskar dem så mycket. Alla hoppades på att vi skulle få en tjej till slut men jag är så nöjd. Du har något inne hos mig.

Ha en bra helg!
Kram Ullis