torsdag 8 januari 2009

Tungt

Vad tungt det har varit att lära sej att vakna tidigt på mornarna, och framför allt att laga upp sej ur sängen och få iväg sej i mänsklig tid på mornarna?!
TUR att första arbetsveckan är bara 3 dagar.....man har tid att vänja sej.

Och att jag under semesterveckorna vänt på dygnet gjorde ju inte saken bättre. Nu är jag tackolov tillbaka i normal sovrytm, och efter att ikväll svettats på gymet hela kvällen, kan jag hoppas att nästa natts sömn är djup och god.

Jag har nog blivit väldigt gammal när jag tycker att sömn är bland det viktigaste som finns.... ;o))

Sov gott!

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag är faktiskt beredd att hålla med dig i det med sömnen. vi kan vara gamla ihop:)
Kram Lallis

Ullis/Leva på landet sa...

Håller med dig helt. Tänk att man blir så trött på kvällarna också.

Kram Ullis

Galleri MochB sa...

Så sant, så sant...:O) Och nu är det dessutom fullmåne på gång som stör den livsviktiga sömnen...