lördag 3 januari 2009

Aaaarghh.....

Jag är SÅ uttråkad!!

Vi kunde inte skrinna ännu idag, banan öppnar först kl 11.00 imorgon. Men vi åkte till jobbet efter mina skridskor, så imorgon prick 11 är vi och skrinnar, pojkarna och jag!

Försökte tigga nån med mej ut på länk...men alla har nåt fiffigare för sej. (Eller dom har alltså ett liv en lördagkväll, till skillnad från mej som sitter hemma och möglar)

Ungarna vill inte spela med mej. R plinkar på gitarren och O vill se på tv.....suck....
ingen vill leka med mej hur jag än tigger och ber. Funderar på ifall vi ännu har choklad undangömd i något skåp så att jag kanske kunde muta nån av pojkarna att spela Trivial Pursuit med mej?
Nu ska jag först köra K till tåget, sen gör jag lotto och det får väl bli den enda spänningen för mej denna helg.....lotto.....dubbelsuck....... vad gammal jag känner mej...

Inga kommentarer: