fredag 31 oktober 2008

Halloween night


Idag går ungarna runt och skrämmer slag på alla grannar.....det är Trick or treat-night!
Min kompis S som bor i grannhuset ringde just...vi skrattade att vi två också skulle gå ut och trick or treata....fast där var ungarna målar sej med ansiktsfärger för att se riktigt hemska ut och går omkring och tigger godis, så skulle vi två tvätta sminket av oss (och se riktigt skrämmande ut) och gå runt och säga "Drinksu tai bisse?" (Drink eller bärs?)...och på riktigt skrämma ihjäl folk...

Bra ide tycker jag......MARION...detdär enda samtalet kan vara på kommande ikväll ifall S och jag ragglar ut på Halloweenäventyr! (Våra söta barn...både pojkar och flickor...syns på bilden ovan...fast min äldsta tyckte att han var för gammal för detta...suck....förra året var han det värsta monstret...nu vill han inte ens vara med längre......)

Happy Halloween!!

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka läsiga barn. Skulle verkligen vilja se er två på er vända, *s*. Här är det ingen av pojkarna som vill ge sig ut.

Ha en riktigt skön helg!
Kram Ullis

Krisse sa...

Hyvää sunnuntaipäivää. Täällä pakkasta pari astetta ja ilma kirpeän huurteinen.
terveisin Krisse

Anonym sa...

Ja,ja jag väntar. Jag har inte så hemskt mycket pengar på mig för tillfället så jag hoppas det inte blir för dyrt att komma och betala ut dig.( Jag kollar med Mr K först om han vill att du kommer ut)Ser du för vild ut så kommer jag att säga till farbror polisen att " jag har aldrig sett dendär uteliggaren förut och håll nu för guds skull inne henne ett gott tag till!)

Happy Halloween bara!!!!