torsdag 23 oktober 2008

Godmorgon!



Sitter här ensam med katten och mitt rykande morgonkaffe och njuter av den mörka tystnaden ännu en liten stund... snart väcker jag dom där luddiga nästan-tonårs-sakerna som snarkar i övrevåningen, och då tar tystnaden och lugnet slut...genast...

Hoppas ni alla har en bra dag!

kram P


En timme senare.....R tjurar för att jag väckt honom så sent (6.30...), O surar för att han blivit väckt för tidigt (det var inte jag...det var katten..), och katten, den har fått sitt varjemorgonliga kattefnattanfall och rusar som ett skitigt streck upp och ner, glatt stampande i trappan hela tiden så att grannarna också säkerligen blir väckta, och nu finns det inte en matta i detta hus som inte skulle ligga som en skruttig hög mitt på golvet efter kattattacken...eller borde det kallas kattack?

....suck.....dagen började faktiskt bra.....

1 kommentar:

Krisse sa...

Hyvää päivänjatkoa. Täällä aamuluvut tehty.
Terveisin Krisse