måndag 29 december 2008

Pyjamasdag



Idag har jag sovit hela dagen! Jag och Carlo har legat brevid varandra i sängen och slötittat på tv eller tupplurat. Jätteskönt!

Tyckte riktigt synd om K som motvilligt fick laga iväg sej till jobbet imorse. Vi hade planeringsmöte med lagets nya och gamla tränare igår, och därefter var vi på en mindre bar runda som blev ganska lång och mycket sen, så nog har dagens pyjamasdag varit välkommen alltid ;o)

Imoron tar jag nya tag igen, men nu kryper jag tillbaks under täcket.

Ha en bra dag alla!

10 kommentarer:

Krisse sa...

Ob se niin mukava kölliä vaan tekemättä mitään. Koko ajan väsyttää minuakin. Teksi mieli vaan nukkua...
Ella hoidossa tänään ja huomenna eli oltava pirtsakkaa Mummia..

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som en riktigt härlig dag. Mysigt det ser ut att Carlo har det.

Kram Ullis

Stina sa...

Låter som en sådan dag jag skulle behöva. Så där en tre på raken.;-) Kramis

StrandviksVillan sa...

Låter skönt det! Här hos oss har vi verkligen lyckats vända på dygnet, "tur" att jag har senare arbetsskiften nu ti-on och fre-lö, annars vet jag inte hur jag skulle ta mig ur sängen... Men det har varit otroligt skönt med lata morgnar och ledigt i fem dar, för jag får ingen vintersemester i år... Bara att se fram emot sommaren.
GOTT NYTT ÅR till dig trogna besökare, du gläder mig!
Kram A-C

Nicole sa...

Vilken mysdag ni har haft! En dag med en bra bok och en pralinask skulle man inte tacka nej till, men om man ens försöker öppna tidningen så ljuder -Maaammmaa...

Gott Nytt År!

majsan shabbychic sa...

Låter hur mysig som helst.......Önskar dig GOTT NYTT ÅR Kram/Majsan

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad härligt det ser ut att få ligga ihopkurad så där:)

Kassler med banan...ja det är enkelt att tillaga. Skär bara skivor av kassler och lägg i en ugnsform.Dela bananen först på längden och sedan på mitten så du få fyra bananbitar av en banan. Stick in bananbitarna mellan kasslerskivorna. Häll grädde i en skål(jag brukar ha vispgrädde och blanda up med mjölk) Blanda i curry och paprikapulver efter tycke och smak i grädden och häll den sedan över kasslern. Låt stå i 200gradig ugn i ca 20-25 minuter eller till allt fått fin färg och bananen är mjuk. Servera med ris och en god sallad:)

Ja, det var ju inte världens mest vetenskapliga recept men...

Kram Annica

japp sa...

Heej.. tack, du e goo du.
Joo, visst är de fina, jag gillar såna där gamla kort, skulle vilja finna fler bara.

En sån dag skulle jag VERKLIGEN me vilja ha.. behöver de allt nu.. känns så. Men jag måste ta mej i kragen å börja baka till min å K.s födelsedag på fredag.. men VAD???
Nåt enkelt som de blir massor av.. helst.. äsch, får väl se vad de blir.

Krama gookizzen från mej å mina 4benta..kram på dej. Helan.

Lallis - liv och leverne sa...

Det låter HÄRLIGT, vännen!
Kram Lallis

Hem och Lycka sa...

Låter jätteskönt! Vilken fin kisse!

kram