söndag 3 maj 2009

ensam som få

Över valborg var K på turne' med bandet. Idag kom han hem en sväng och for just iväg på en några veckors arbetsresa till Kina. När han kommer hem därifrån åker han iväg med bandet till Spanien.....

Ungarna lever glada vårtider och är ute hela tiden. Jag vet att dom finns för det försvinner mat ur kylen regelbundet...
Carlo älskar sin nyfunna frihet och drar runt med sin hundkompis Funny....två vita djur som far kring gårdarna här och inspekterar vad alla grillar....

Jag, jag sitter ensam hemma och...ja...

...jag är ganska ensam just nu.

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Låter ju underbart att få åka till Italien. Det kan ju bli lite ensamt när alla dra iväg ut på olika saker. Speciellt när man är van att det är fullt upp.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Livet på Sjögård sa...

Oj, låter lite trist. Men måste säga att jag nu avundas dej lite - jag har inte en lugn stund då jag behöver den som bäst men den dagen kommer nog då jag saknar allt ståhej runt mej...

Lena sa...

Jo jag känner igen känslan, trots att mina barn är så små att det är ganska sällan jag är helt ensam hemma.

Ha en bra fortsättning på veckan!