söndag 13 september 2009

Tove tvingar mej.........

Jag snusar igen på bloggen.........

När hösten kryper in och turneringarna avtar, därmed även plikterna detta fört med sej, leker jag med tanken på att återvända till mammas lilla gömställe. När jag hoppeligen igen äger min egen tid, och mörka höstkvällar tvingar mej att stanna inne istället för att roiva på ute. Då kanske jag hittar lite tid att tillbringa här igen.

Vad jag saknade var tid, motivation och förtroende för att mitt egna privata ska förbli mitt egna privata.

Jag hoppas jag hittar en balans i allt detta, glädjen att skriva och kan komma tillbaka.
Jag försöker i alla fall.

Och egentligen bara för att söta Tove med milt våld tvingat mej att inse att nån faktiskt läser vad jag skriver........

Höstkramar P

3 kommentarer:

Tove sa...

Kära vän!
Så underbart att du är tillbaka!Det har varit så trist att inte ha koll på Carlos eskapader,var K flyger och far och hur många bucklor killarna hämtat hem.Du är definitivt en av mina mys-pys faktorer!
Kram!

Krisse sa...

Ihanaa että tulit takaisin..sun blogi oli mulle niin mieluinen...olen niin iloinen...Tervetulia takaisin..
Terveisin Krisse

PiaMaria sa...

Tack! Era ord värmer! <3 kram Pia