onsdag 17 augusti 2011

Hur är folk funtade egentligen?

Det finns en sak som jag hatar stort.
Okej det finns många saker jag hatar stort som rasism, krig, orättvisor, idioter i trafiken, mygg osv.
Men det finns en speciell sak som jag retar mej på så att jag tidvis ser rött.

Människor som meddelar att de är sjuka och därför inte kan vara med om A, B eller C som man kommit överens om, men sen nog stolt skyltar på sina bloggar och Facebook-sidor om att de tvättat fönster, varit på kalas hos folk eller besökt långväga släktingar samtidigt.

Va!?
Tror dessa människor att folk runt omkring dem är idioter eller?
Tror de att vi inte läser deras bloggar och sidor om de engång bett oss göra det?

Morr...dubbelmorr......

Jag hatar inte sjuka människor, nej, jag kan för sjutton vakna med feber själv imorgon och inte kunna göra det jag lovat göra. Men jag hatar falska människor, det gör jag helt och heligt.

...och nu ska jag dricka en kopp te och lugna ner mej.... :))

kram P



Inga kommentarer: