onsdag 1 april 2009

Mycketmycketmycket...

Massor på gång hela tiden.
Har jobbat mycket, både med "riktiga" jobbet och med jenkkifudisen. Har tränat mycket, har nu även börjat spela badmington med familjen varje lördag efter pojkarnas jefuträningar. Urkul!
Tiden rinner iväg och jag rusar efter så fort jag bara hinner...

Snart stannar jag upp och tar mej tid att sitta ner och skriva ett långt inlägg...hoppas jag.... K åker till Spanien med bandet över påskhelgen, och då tänker jag stanna hemma med pojkarna och bara vara...inget annat än vara.....sådär som en perfekt långfredag ser ut för mej....låååång och härlig. Längtar till den!

Ha det så bra allihop!

Kram P

2 kommentarer:

Krisse sa...

Hyvää torstaipäivää sinulle.


kotkassa ihana auringonpaiste..toivotaan että se kestää monta päivää..


ja odotellaan pääsiäistä ja lepoa..
terveisin krisse

Ullis/Leva på landet sa...

Det kan bli lite mycket ibland. Se bara till att ta det lugnt mellan varven.

Ha en skön helg!
Kram Ullis