onsdag 22 april 2009

Jag hatar dethär!!!!

För ett tag sen dränkte jag min gamla dator. (...det får jag skylla mej själv för....)

K fixade en ny-gammal sak åt mej, som dock är så gammal att man inte kan överföra bilder till den.....inte ens via hans dator så som vi trixade mellan hans dator och min förut.

Så nu får jag inga bilder med i bloggen.....nada bilder när våren kommer, och allt underbart runtomkring vaknar till liv och jag har fotat allt.....men speciellt för att jag har ändrat mina terrasser från lantligt romantiska till New England-stil, och vill fotografera och visa allt.....då hatar jag att inte kunna överföra bilder!

....murr......

2 kommentarer:

Livet på Sjögård sa...

Äsh, vad tråkigt...

Huu, känner igen det där med kattpussar efter en trevlig fångst ute i naturen.... :p

Marion sa...

Hej tanten! I´m back!
tänkte nu komma och visa upp mej här också lite ibland <3<3<3