torsdag 22 september 2011

Nytt liv

Jag är så förbannat nöjd. Jag fattar det nu när nätterna är hela och meilskräcken lagt sej.
Mitt liv är mina händer igen!
Jag har sagt upp mej som Juniorchef och lagchef i laget. Nu är jag färdig med detta, och med ett gott samvete ger jag jobbet vidare, för NU är sakerna i en situation som jag är nöjd med, NU kan jag med stolthet ge ärendet vidare och säga " Jobbet är gjort, för det nu framåt med samma stolthet som jag har gjort!"
Även om det är som jag sade till Svensken, med största vemod
...en tomhet som jag inte kan beskriva. Men vemoden är INTE för att något blivit ogjort..
NEJ...för gjort allt, det har vi definitivt gjort.....det är bara sorgligt att se att min tid i detta är förbi.
Fast samtidigt är jag urglad för att igen ha lediga kvällar. Superlyx som inte existerat i mitt liv på fyra år <3

Over and out.
P

3 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Grattis till ett bra beslut!!

Stor kram
Annica

"Karlsson" sa...

Ett bra beslut, som kommer att gynna dig, jag lovar!
Svensken

Krisse sa...

Mukavaa lokakuuta toivottaa Krisse.....